torsdag 26 augusti 2010

little green men


Jag har blivit sjuk eller nåt. Jag har feber och kräkts och har fått timbuktu på hjärnan. Jag vet inte vad som är värst. Jag har sovit mest hela tiden och vaknade av att det rann svett från benen. Äckligt. Vill bli frisk nu och dricka vin med Christopher och lyssna på blacken.

Jag drömde att jag var på en fest med alien-tema. Jag fotade en massa små personer som kunde liksom spärra upp ögonen så dom såg ut som stora svarta alien-ögon. Det blev skitcoola bilder. Sen var jag kär i en gubbe som var FBI-agent eller nåt liknande. Och jag och Gabrielle blev jagade av några agenter. Vi gömde oss på en lastbilsparkering vid en hamn. Men dom hittade oss hela tiden.

Jag älskar drömmar. Men jag kanske borde sluta se på så många X-files avsnitt varje dag. Men fyfan vad 4x07 är bra! Älskar cancer man!!11