onsdag 18 augusti 2010

paus

Jag har tagit en två veckors paus från X-files. Men nu är jag igång igen och vill titta hela tiden. Jag har ont i magen och lite feber och vill bara ligga inne under täcket och tänka ut fina texter och snusa. På fredag ska jag till min doktor. Har aldrig någonsin sett framemot ett läkarbesök så mycket som detta. Hoppas jag äntligen ska få komma igång igen. Med allt. Men främst med fotografering, jobb och livet i allmänhet. Jag ska sälja mitt hem. Någon som vill köpa lite grejer? Typ kläder och gamla möbler. T ex den här sjömansklänningen i storlek small/xs. Den är rätt trång i halsen och jag har tjock hals så den sitter för hårt för mig. Annars är den i perfekt längd. Jag tror den passar en xs bäst. En liten gulle tjej. Älskar den och önskar jag kunde ha den. (SÅLD)



Köp köp! Nu ska jag fortsätta och tillgodose mitt beroende av Simcity 3000. Hejdå. Lev väl.

4 kommentarer :

18:49 sa...

hur mycket vill du ha för klänningen? :)

emilie anna evelina sa...

200 riksdaler. vill du ha den?

18:49 sa...

ja!!!!! hur ska jag gå till väga?

emilie anna evelina sa...

hmm. kan sätta över pengarna bara sen skickar jag den. jag kan bjuda på frakten. du kanske har en mejl? du kan mejla annars på emiliebjork@gmail.com