torsdag 9 september 2010

besök II

Igår kväll kom mamma och pappa till Göteborg. Jag besökte dem på deras hotellrum och sen följde jag med dem ut när dem skulle ut och äta. Det är kul att mina föräldrar kommer och hälsar på så ofta. Idag har jag varit med mamma och bror på stan hela dagen. Vi fick massa nya saker. Jag fick t ex en ny mascara (har inte köpt nytt smink sen typ januari), strumpbyxor (inte heller köpt sen januari), en ny svart mössa, en långklänning i svart med slits (letat efter i hundra år) och en ring. Sedan mötte vi upp Erik och vi gick ut och åt på restaurang. Imorgon ska jag på möte och mamma och pappa åker vidare till Stockholm och farfar. Pappa har plockat mylta till farfar som han ska få. Så himla fint.

Kul grej. Igår kom två olika personer fram till mig och tyckte jag hade fin jacka och undrade var jag hade köpt den. Idag på Holmens kom en av de anställda och sa att jag var jättesnygg och tyckte det var så synd att inte alla tjejer var lika stiliga som jag. HAHA. EGOBOOOOST.

När jag får pengar ska jag köpa biljett hem till Jämtland på en gång. Längtar så mycket hem till huset, katterna och skogen.


Hur kan man liksom inte längta efter dom här lurvtussarna! *kattblogg*

Sen var det slut. Hejdå.

Inga kommentarer :