tisdag 26 oktober 2010

----

Hej vänner! Förlåt för att jag inte uppdaterat. Eller nåt. Jag har jättemånga bilder jag skulle ha lagt upp ikväll men jag glömde mitt minneskort hemma och nu är jag ända borta i Guldheden. Tough shit. Helgen var i alla fall jättefin. Jag och Erik hann med båda erikshjälpen-butikerna. Jag hatar dock den i Frölunda. Dom har bara skräp och det är jättemycket dyrare än den i Mölndal. Jag hittade dock en del klädesplagg, ett smyckesskrin, ett darth vader-skärp och lite annat. Jag tror bodys är mitt favoritplagg. Jag har hur många som helst. Har köpt två stycken nu under 5 dagar.

På lördagen åt jag och Erik middag hemma hos mig. Sen tog vi oss vidare till Lust för att fira Davids födelsedag. Där bjöds det på rosa bubbel och tårta. Han fick en present och sen så vinkade vi adjö och åkte hem till Jonas för att lyssna på musik och dricka lite öl. Senare åkte vi till Lokalen för att titta på punk. Men det enda vi gjorde var att spela Mario kart backstage, snackade skit, snusade och drack öl. Haha. Det gänget såg nog ut/betedde sig som ett gäng tonåringar. Vi svor och skrek mest hela tiden. Sen gick jag hem med E och vi pratade till fem på morgonen. Lite pratande, lite gråtande, lite skämtande och massa skrattande. Jag somnade hemskt gott. BRA KVÄLL!


Fy sjutton vad jag längtar efter att få se Paranormal Activity 2. Den kommer bli bäst! Hoppas för guds skull nu att jag inte blir megabesviken. Nu ska jag dricka lite kvällskaffe och se på den där nya Pirayafilmen. Haha.

Inga kommentarer :