torsdag 4 november 2010

hår

Åh vill så himla gärna ha tillbaka mitt vanliga hår (tänk er Mary Kate Olsens hår... råttfärgat med blonda slingor i typ). Men jag blir alltid så rastlös när jag försöker få tillbaka min egna hårfärg och blonderar till slut ändå. Har ju tamejfan tusan haft mitt blonda hår ända sen 2006. ÅH. Dessa ständiga hårproblem. Vill bara ha tillbaka min vanliga färg! Kan det inte finnas en spray som bah "POW!!" *ger tillbaka naturliga hårfärgen*

Jag och min kille dricker glögg (premiär för i år!) och lyssnar på Eddie Meduza. Bäst. Nu ska jag fortsätta pimpa min crustjacka med nitar.

3 kommentarer :

Tiril sa...

I really love mary kates hair. If I had a colour and hair structure like her, I would never, ever touch it.

http://sengemonster.blogg.no

emilie anna evelina sa...

oh i wish i hadn't. i think i havent seen my real hair colour for ages!

sissel sa...

väx ut lite utväxt och gå till en bra frisör som fixar samma färg kanske?