torsdag 25 november 2010

livet

JAG HATAR DEN HÄR DAGEN. Först och främst fick jag inte ta ut paket på posten för jag inte har någon avi och avin kan jag inte få för den har kommit till min gamla adress. Sen gick jag till doktorn och fick vänta i över 45 min. När jag frågade var han höll hus svarade tanten i kassan att han var på utvecklingssamtal med hans son. HAHA.. "Ops... glömde säga det till dig". Kul. Här betalar man 300 kronor för att komma till doktorn och få en jävla livsnödig medicin jag inte haft på en vecka nu. Nä men vi glömmer att avboka tiden. KUL KUL LIV. Sen köpte jag fel färgpatron till skrivaren så nu får jag modda om den så den passar. Den här kvällen slutar säkert med att jag får bläck över hela mig själv och att jag halkar och slår sönder skallbenet. *hoppas*

Inga kommentarer :