tisdag 28 december 2010

Det var det året

Det gångna året enligt facebook:

Jag med min favorit Max Rebo hemma hos Erik och hans rumskamrat. Daniela har tagit bilden.


Förfest tillsammans med Malin, Dennis och deras vän från Östersund. Malin har tagit bilden.


Jag och brorsan kollar kosnt i Kajskjulet. Minns ej vem som tagit bilden.


Jag har damp eller leker nåt vid Chapmans torg. Lol. Daniela har tagit bilden.


Jonas, Erik och jag på fest med promtema. Ellika har tagit bilden.


Jag tillsammans med Landin på andra lång. Bild: Daniela.


Jag och Erik på Way out west. Bild: Daniela.


Jättefull på Styrbord barbord. Bild: Daniela.


Jag och Erik på mitt vernissage på Arty Fartyg. Bild: David.


Jag, Erik, Lucias kompis och John på något berg i Majorna. Bild: Lucia.


Jag posar. Erik letar nog snus. Haha. Bild. Daniela.


Vårkaffe med Daniela. Bild: Daniela.


På Sejdeln. Anton har tagit bilden.


På Slice of Life. Anton har tagit bilden.


På svartklubb vid Röda Sten med Daniela. Daniela har tagit bilden.


Jättefull och jättekall på nåt vernissage. Bild: Daniela.


Ett tomt dansgolv stoppar inte Erik, Emilie och Janan. Bild: David tror jag.


Jag och Erik vid Kryptan. Bild: Daniela tror jag.


Pappa på besök. Matilda har tagit bilden.


På andra långgatandagen. Vet ej vem som tagit bilden.


Linn, jag, Erik, Dennis och Christopher på fest på Beoynd Retro. Daniela har tagit bilden.


Thea, jag och Stellan på Sannas klubb. Vet ej vem som tagit bilden.


Jag fipplar med en kamera på Stage Door. Tror Jakob eller Daniela har tagit bilden.


En av många förfester hemma hos Jakob. Jakob har tagit bilden.


Jag och brorsan på Svanen. Daniel har tagit bilden.


Och förfest vid chapmans torg. Vet ej vem som tagit bilden. Kanske Sanna?