tisdag 28 december 2010

Nyårskrönika 2010 del 2

Och det kommer mera.


Juni 2010
Jag jobbade och ställde ut på Live Aquatic Festivalen på Röda Sten. Jag och Erik hade picknickar i min park. Sanna tog studenten och hade fest. Jag och Gabrielle styrde upp världens finaste midsommarfest hemma hos Thea i hennes hus.


Dricker champange i parken innan midsommarfesten.


Picknick med Erik.


Presentbyte på midsommarfesten.


Gabrielle gör en krans till mig.


Live Aquatic festivalen.


Hemma hos mig.

Juli 2010
Mamma och pappa kom och hälsade på. Vi åkte på semester till Danmark och badade och hade det fint hela dagarna. Det var så himla varmt mest varje dag att man ville dööö.



Semester med mamma och pappa.

Augusti 2010
Jag ställde in alla jobb under Way out west-festivalen. Såg inte ett enda band och gick bara på efterfesten. Matilda bodde hos mig under festivalen. Brorsan fyllde år och vi hade fest för honom. Jag, Erik och Gabrielle bestämde oss att flytta till Berlin under hösten men det blev aldrig så eftersom jag blev inlagd på sjukhus precis runt omkring där. Sommaren blev mer eller mindre höst. Robin (min systerson) och hans tjej flyttade till Stockholm och jag försökte bara ta det så lugnt som möjligt. Vilket i princip inte gick. Och Erik hade sitt första foto-vernissage nånsin.


Christopher och jag på WOW (Tror Daniela tagit bilden).


Eriks vernissage.


Dennis födelsedag.


September 2010

Liten fest hos Fanny (Fanny har tagit bilden)


Pappa och Dennis på restaurang.


Jag på medicinhistoriska muséet.


Sjukhustjaj.

Sjukhus. Gabrielle flyttade till Berlin. Jag förlorade typ allt och alla. Kul liv och allt det där. Mamma och pappa hälsade på igen. Vi åt på restaurang hela familjen.

Inga kommentarer :