tisdag 28 december 2010

Nyårskrönika 2010

Okej. Vi försöker fixa ihop en nyårskrönika då.


Januari 2010:
Året började med ett dödsfall i familjen. Alltså inte så djävla bra. Nyår firade jag hemma i Göteborg med Stellan, Jakob och Daniela. Senare gick vi på fest i Guldhedstornet. Det var mest 17-åringar och jag gick hem mycket tidigt (nykter med migrän, kuul). Jag började B-kursen i filmvetenskap.

Christopher, Stellan och jag på Kommersen. (Bild: Daniela)

Denna ständiga bakfylla.

Danielas födelsedagskalas. Jag, Jonas och Sanna.

Februari 2010:
Jag hade utställning tillsammans med Christopher på Sannas klubb. Jag minns typ ingenting mer av februari. Februari är alltid en dålig månad. Jag antar att jag gjorde ungefär det här: söp, grinade, var bakfull, mådde dåligt, besökte läkaren.


Utställning.


På väg till Dubstepklubb (Bild: Christopher)


Stellan och jag på vårt vernissage (Bild: Christopher)


Jag och Christopher utanför vernissaget (Bild: Christopher)

Mars 2010:
Stellan flyttade långt långt bort till ett helt annat land. Så då var det slut med det. Och så kan det gå. Jag flyttade ifrån Örgryte till Majorna.


Världens bästa fest.


Bild tagen av Christopher.


Bild till ett vernissage.


Bästisar (Bild: Christopher)


Och våren närmade sig!

Jag spelade biljard för första gången i hela mitt liv.
Mamma, pappa och Matilda hälsade på i Göteborg. Jag och brorsan hade den mest awesomeaste festen i världen hemma hos oss innan vi flyttade. Jag träffade Erik för första gången.

April 2010
Jag hade inflyttningsfest i nya lägenheten. Våren kom snabbt som en blixt. Jag hade vernissage igen, på Arty Fartyg den här gången.


Inflyttningsfest. Ola, Daniel och Dennis.



Och våren kom.


Gothfest hos Emanuel, Kim och Patrik.



Jag och Erik på väg till Gothfesten.


Och jag försökte göra det fint i nya lägenheten.

Maj 2010
I maj fyllde jag år. Jag fick världens finaste presenter och världens finaste tårta av Christopher och Daniela.

Och vi hade många vännermiddagar hos varandra, massa grillning och besök av Gabrielle. Mamma, pappa och Matilda kom och hälsade på igen och bodde på hotell alldeles i närheten av mitt hem.


Fina sommaren kom med en rasande fart.


Utslagen hos Landino.


TÅRTAN!


Nyfärgad i håret i maj.


Present av Christopher.


På mamma och pappas hotell.


Middag och spel hos Mange.


Så det var det. Kommer mer senare.

Inga kommentarer :