fredag 7 januari 2011

And they're beautiful

Haha. Det första jag sa när jag kom in till Göteborg med tåget var "Fyfan".

Hur som helst. Idag har jag varit tvungen att köpa en svindyr laddare till min dator bara för att den skulle gå sönder PRECIS när jag har köpfri månad. Sen besökte jag och Erik favvoaffären Scifi-bokhandeln. Nästa månad ska vi köpa ett nytt och fint Talisman. Sen blev vi kvar i hundra år på Inex.

Och Göteborg är grått och tråkigt. Givetvis fick vi sitta och vänta i fem år på en vagn i eftermiddags eftersom INGENTING FUNGERAR I DEN HÄR STAN. Åh fyfan vad jag är less. Och jag har bara varit här ett dygn.

Det enda fina med Göteborg är att jag får vakna bredvid Erik. När jag kom hem svinsur från tåget hade han lagat världens godaste vegetariska pasta carbonara. Gotta love that kille.

Och här har jag en fin låt till er. Den kan ni lyssna på när ni kommer hem på fyllan och har mer ångest än någonsin. They're pacing and glowing bright. Their faces all snowy and white. Bury their paws in the stone. Make for my heart as their home. UNDERBART.

Nu ska jag tvinga Erik att se på tusen X-files avsnitt. Eller på The Runaways. Undra om den är bra. Har någon av er sett den? Floria Sigismondi liksom! Borde inte vara helt värdelös i alla fall.

2 kommentarer :

fabriken sa...

du har bra smak: phosphorescent och inex. här är en fin version av låten:
http://www.youtube.com/watch?v=qBM5TQKGJO8

emilie anna evelina sa...

hah. tack!
så himla himla fin låt och version! tack igen.