onsdag 26 januari 2011

ingen idé

Vadhettere. Jag kan inte skriva längre. Jag försöker men det går inte. Försöker få ner allt. Ut med allt. Bara som om att skriva om en helt vanlig dag. Det funkar inte. Man kanske måste träna upp sig igen. Förr i tiden skrev jag så fint och bra i gamla dagböcker på olika communities och på papper. Och nu... Nästan ingenting. Jag vill skriva ner allt. För jag minns inte. Jag minns fragment. Men aldrig sånt jag borde komma i håg. Det är för mycket som kommer i vägen och blockerar där uppe innanför pannbenet.

Åh. Jag dricker folköl och äter chips. Skriver brev och saknar den bästa tjejen G. I helgen är hon här.

Jag hoppas ibland för mycket. Ibland ingenting. För det mesta trycker jag bara ner mig själv i skiten. För det är ändå ingen idé. Ingen idé att hoppas. Eller tro. Det är så mycket man borde vara även fast man inte orkar.

2 kommentarer :

anniehallova sa...

jag hade lika gärna kunnat skriva det här faktiskt.

anniehallova sa...

jag hade lika gärna kunnat skriva det här faktiskt.