onsdag 23 februari 2011

idag.

Idag har jag åkt bil på kvällen igenom ett alldeles vitt Jämtland lyssnades på Dirty Dancing soundtracket med mamma. Och så har jag letat efter lite grejer i förrådet och har bland annat fått låna min mammas päls (ej äkta) som mormor använde en gång i tiden. Den får jag vara himla rädd om. I morgon ska jag besöka staden tillsammans med min syster. Och i helgen hoppas jag att jag får träffa några av mina syskon. Sedan blir det av ner till Göteborg igen. Sån himla tur att jag har en rabattcheck på 300 SEK på SJ från i julas då mitt tåg var över en timma försenat.

Jag saknar min kille!

PS. Har köpt vegansk falukorv. Ska äta med makaroner! NOM. Ds.

2 kommentarer :

Skjul sa...

Ps. Din kille saknar dig. Ds.
<3

Erik Odqvist sa...

Ps. Din kille saknar dig också. Ds.
<3