onsdag 16 februari 2011

klag-bloggen

Det snurrar så mycket i mitt huvud att jag inte ens hittade igenom Open Office när jag skulle skriva ett dokument. Jag fick söka på det och jag hittade det ändå inte. Då är det tamej tusan snurrigt i huvudet. Jag är så jävla stressad. Tror jag. Det är så mycket som händer (och inte händer). Jag har tusen saker att ta tag i samtidigt känns det som. Samtidigt som jag har tusen saker jag borde ta tag i. Och tusen saker jag vill ta tag i. Flera tusen saker kan det kännas som ja.

Inte nog med att jag bara klagar över min astma, förkylning (eller vad det nu är) och mina sömnproblem så börjar resten av kroppen krångla också. Kaffe kan jag inte dricka. Då vänder sig magen ut och in en hel dag. Bara av en halv kopp. Jag blir helt sjukt illamående och jag kräktes i fredags för jag hade druckit kaffe. Juice går lite bättre men jag kan typ inte dricka det ändå. Alkohol är typ helt uteslutet (blir illamående av en klunk ungefär), men det dricker jag ju givetvis ändå. Dum som jag är. Jag är trött hela tiden och kroppen har ont. Jag mår illa av allt jag äter och dricker. Jag grinar i princip varje kväll för jag är så trött på att min kropp tycks sakna ett immunförsvar överhuvudtaget.

Har man gått in i en vägg när det blir sådär? Har man typ magsår/magkatarr eller hur funkar det egentligen? HJÄLPPP. Jag har inte tid med det här! Och jag orkar inte! Det är fan nog med problem som det är redan.


MVH
Klag-bloggen.

2 kommentarer :

fabriken sa...

var med om exakt samma open office-skit igår kväll. jag blev galen på att programmet bara förstörde det jag skrev, så jag laddade ner word och tog bort skiten.
förresten så måste du ha en eloge för dina spotify-playlists. dom är fan skitbra.

emilie anna evelina sa...

åh tack! vad kul att du tycker det.