torsdag 28 april 2011

dumma sytrådar


Nyfärgad och så. Vill bara klippa av några cm också så blir jag som ny. Dumma dumma tunna hår. Hänger som några sytrådar. Längtar efter min kille. Ska äta nattamat och kolla mitt favorit-simpsons-avsnitt. Kommer vara tomt hemma hos min kille när han inte är kattvakt längre. Åh, vill ha katt. Ska gå på konstrunda imorgon. Mina grannar lyssnar jättehögt på typ Radio Rix. Nu spelar dom "We will rock you" (nån ny version). Och så dammsuger dom. Klockan tjugo i tio på kvällen. Gör man sånt? Godnatt hejdå dödens liljor.

3 kommentarer :

YoKo - Liten Anna sa...

Men du har ju jättevackert hår ju!!! Vaddå sytrådar? då skulle du se mitt....går av bara man tittar på dem...

Kramar från YoKo på http://liten-anna.blogspot.com

malin sa...

I'm with you. HATAR mitt tunna hår. När jag var liten och alla klippte robyn-frisyren så blev min helt fluffig och tjock men nu på "äldre dar" är det så stripigt så. Speciellt min lugg. Hua vilka problem jag har :)

emilie anna evelina sa...

ja åh önskar jag kunde göra roliga frisyrer. men hade man haft tjockt och lockigt hade man väl klagat på det :D