måndag 11 april 2011

hur genomfuckat är inte det här

1 § 1 Världens längsta långdikt. Vi gillar långdikter. Läs fler långdikter! Säger Jag. Säger Du. Säger vi alla. Säger långdikten. Läs läs läs. Ps. Det är lite hemligt. Alltså lite farlig och lite äckligt. Under 18 ja? Nej över 18. LÄS LÄS LÄS. XXX forever true. Word.

1 § 2 Alltså, det här är alltså en månatlig blödning. Frågade mor som bodde långt ner i tyskland. Hon vred sig och slet ur livmodern hos kvinnorna i fertil ålder, inte gravida, utan kärleken härjade bara. Min livmoder? Det flyter omkring svart olja i min livmoder jag heter emilie jag är bara en liten boll jag rullar fram och tillbaka jag vet inte vart jag ska vägen jag vet inte vad jag ska göra hjälp mig härifrån jag har känt dig i två minuter jag vill att du ska hjälpa mig, hjälp mig hjälp mig hjälp mig

1 § 3 Jag har inga kläder. Hon sa: men mormor! Så långa armar du har. Det är för att jag ska kunna krama dig mycket bättre sa hon. Jag älskar dig har vi aldrig fått höra. Det kanske är självklart men inte för mej nej.

1 § 4 De säger: Alla ska inte lyssna på varet i örat. Vi hör ingenting. Ljudet säger "Släck ljuset! Annars ser den oss." Vi drabbas. Vi älskar. Vi ligger med varandra och vi ljuger så öronen ramlar av.

1 § 5 Adios Boye och Lagerkvist! Tonårsbrudarna slår er med hästlängder! (Ni vet dom där människorna med alternativa kläd- och musikstilar som synthare, gothare, hårdrockare, punkare och närliggande stilar.)

1 § 6 God morgon = lyssna på rammstein och killen. killen som fick mig att bo i ett stort eldklot. han som berättade hur snabbt elden spred sig från ladan. det hade varit så kul om alla hade fått höra om hur skönt det var med killen. killen som hade tung trafik och sådär som alla dom jävlarna vill ha det? killen precis som norrmannen hamnar i fängelse för min kind. - drömmen om att jag vill ha kuk.

2 § 1 Jag är en färg som kan definieras som frånvaro av alla andra kungar. Då har allt sverige haft en enastående tur med sina ungar och då kan vi lugnt se framtiden den där vägen genom skogen, och titta där.. där. Där är framtiden.

2 § 3 Och du... JAG BORDE INTE FÅ VARA MER STÖRD ÄN VAD JAG REDAN ÄR SÄG ATT DET ÄR SÅ SÄG ATT DET VAR BESTÄMT ATT DET SKULLE BLI SÅ SÄG ATT DET INTE VAR MENINGEN UTAN ATT JAG BARA VAR I VÄGEN

2 § 4 Uppsnappat i den lokala icabutiken: "Hon är cp och genomfuckad och har aldrig nånsin sagt nej så ta bara fram pitten din så drar hon ner rullgardin!"

2 § 5 Allt det där som aldrig hade hänt är allt det där som jagar oss runt runt runt och in under huden och som en skrapande rinnande dunkande känsla i mitt huvud är allt det där som aldrig hände

2 § 6 Det är en skam för kvinnans könsorgan samt nedsättande om kvinnan. Även använt på ett förtjusande trevligt sätt att döda Dr. No.

2 § 7 Kärlek = Dig hjärta Emilie eller hjärtat säger ju inte så mycket det är ju egentligen HJÄRNAN som gör det men det fattar ju inte jag, så genomfuckad som jag är. Och du, bibeln är den mest lästa boken i hela jävla världen. Är inte det lite mer genomfuckat?

2 § 8 Period 2 är grundämnena i de skönas hus och av vargarna är inte alla av kött: en sort är hövisk, talar sött och varken ljuger eller sargar men jag har för längesedan varit förlorad. Långa, breda tungsvep - gärna över hela europa, och aldrig har nöden varit så stor och fin som hemma i katthult.

Adios emil's morsa med den blå skrivboken. Inga mer hyss, inget mer skrivande. Vargen slukar mig så kvickt. XXX.

Inga kommentarer :