måndag 23 maj 2011

dödens rike


Jag har nackspärren från dödens rike. Eller så är det migrän. Jag vet inte. Jag grinade hela kvällen och natten igår och somnade någon gång på morgonen. Var så slut att jag inte ens märkte när Erik gick till jobbet. Dags att ta hand om alla blommorna på balkongen som saknat mig under helgen. Lyssnar på Maps & Diagrams och försöker att spara på min sista värktablett ifall jag får ännu mer ont. Snart blir det flytt till Guldheden! Ska cykla överallt med cykeln som bara väntar på mig i Eriks källare. Och i helgen drack jag alkohol för första gången på två månader. Det var kul fast hade kunnat ha lika roligt utan tror jag. Rätt överskattat det där med att bli full. Jag vill fota men har ingen inspiration. Jag vill framkalla rullen jag har i pappas gamla kamera från sjuttiotalet. Jag har nog inte fotat med den sen jag gick på högstadiet. Ska bli spännande att se om den fortfarande är lika bra nu som då.

Inga kommentarer :