söndag 1 maj 2011

i stayed alive while all else died

Åh, ont i halsen. Vad äter man då. Typ glass! Har varit sugen på daimstrut i flera dagar. Helgen var rätt fin. Valborg är ju dock hemskt. Jag satt i slottskogen med Erik, John och några fler i max en timma sen var jag hemskt less. Inte kul med fulla idioter själv när man själv inte dricker en droppe.

I fredags var jag och Erik på konstrunda. Bland annat på Daniel Rehns utställning på Nordhems konst & design. Rekommenderar verkligen den utställningen. Himla fin och rolig. Sedan bjöd Erik mig på världens godaste sushi på Wasabi vid chapmans torg. ÄT DÄR (det har jag säkert skrivit tusen gånger redan).

Förresten, säkert ingen som vet nåt men kan ju prova iaf. Den 1 juli går mitt andrahandskontrakt ut och jag undrar, vet någon nån ledig lägenheten i göteborg från och med 1 juli? Vore hemskt fint om någon kunde tipsa om nåt! Är jätteeerenlig av mig (typ pedant) och för inget oljud och sånt. Jättelugn och skötsam.

Inga kommentarer :