söndag 15 maj 2011

jordgubbstårta


Jag hittade en kommentar angående min blogg här. "Jag gillar en blogg med en tjej från göteborg som heter emelie. http://kosntbok.blogspot.com. ibland skriver hon rätt hemska texter men det är som fint på nåt sätt ändå. och fotograferina ska man inte tala om! kolla in. sen gillar jag ju din"

Wow. Skriver jag hemska texter. Det kanske jag gör. Det ska nog vara så. Livet är ju inte alltid så kul.

Min helg har varit fin. I fredags var jag ute och drack (alkoholfri) öl med Jakob på avenyn (haha). Och igårkväll åt jag och min kille ute och drack sen (alkoholfri) öl på Skål. Det spöregnade när vi gick hem men det var fint för vi spelade Final Fanyasy 9 hela natten.

Jag är så trött att jag inte kan skriva. Ska göra jordgubbstårta. Kom och ät imorgon.

Inga kommentarer :