tisdag 10 maj 2011

love you


Åh 90 följare på bloglovin. Det kanske är jättelite om man jämför med alla andra som har flera tusen. 85 stycken på blogger och några hundra om dagen som kollar här! Men det är mycket för mig och tack alla som följer! NI ÄR FINA! Vilka är ni allihopa? Jag vill veta!

Om 6 dagar fyller jag kvinna. Dvs 25 år. Det ska bli så jävla kul. Det finns en låt om mitt datum. Hehe. Bäst. Ni kanske minns Tony Hawk 2.

Förresten. Ni får en kul bild från när jag var typ 5-6 år. Gissa vem som är jag. Emotjejen.

2 kommentarer :

Tora Alexandersen sa...

hei hei. jeg er tora, fotostudent fra norge- studerer i england. om 10 dager leveres porfolioen min inn og jeg føler meg ikke klar. derfor sitter jeg på nettet hele dagen.
ehm.... liker dine bilder.

bbond sa...

Yours is my favourite photography blog! your pictures are beautiful!