tisdag 28 juni 2011

flytta

Stressade ihjäl mig igår. Var så utmattad att jag somnade på sexan när jag skulle åka till wavrinskys plats. Hamnade på linnéplatsen. Packa och städa hela dagen. Stod och grinade i smutsen för jag var så trött och det kändes som jag skulle kollapsa. Vaknade halv fem och kunde inte somna om. Var vaken i hundra år. Sedan när allt var färdigflyttat (tack malin och jakob, ni är bäst!) kunde jag inte sova heller. Fick ta en halv tablett av sömnmedicinen jag inte får ta. Sov i tre timmar. Vaknade igen. Kunde inte somna om. Fick ta den andra halvan. Sov till elva. Wow. TRÖTT. Flyttstäda lägenheten nu och ta hem kristallkronan jag glömde. Sen är det guldheden ett tag fram över!

Ni som kan sova - njuuuuuut.
GODNATT.

1 kommentar :

Malin sa...

Fy för att flytta och fyfan för att flytta på sommaren. Skulle också grinat där i smutsen, tillräckligt tungt i denna värme och sen ingen sömn på det :(