torsdag 14 juli 2011

hat

Vilken pissig jävla skitdag. Vaknade och började grina för jag kände att den skulle bli så jävla dålig och det är den. Inget kan fan rädda den här dagen. Hatar fan den här dagen. Hatar mig själv, hatar alla andra, hatar allt. Allt har ju bara raserat. Finns ju ingenting ingenting ingenting att hålla fast vid. Och jag känner mig så jävla dum som försöker för jag vet att jag ändå kommer förlora allting i slutändan så det finns ingen mening finns ingen mening finns ingen mening.

Just nu skulle jag bara behöva någon jag tycker om. Bara komma hit och fråga om allting, ge mig en kram, ge mig sushi, ge mig dr pepper, ge mig allt. För jag har ingenting.

OCH JAG ÄR SÅ JÄVLA FÖRBANNAD PÅ ATT NI ALLA VET, NI ALLA VET, NI ALLA VET, NI ALLA VET VAD SOM HÄNDE MEN INGEN JÄVEL FRÅGAR OM DET JAG FÅR INTE ENS PRATA OM DET JAG FÅR INTE ENS BERÄTTA HUR HELA MIN KROPP GICK SÖNDER HUR HELA MITT HJÄRTA GICK SÖNDER HUR HELA MITT LIV GICK SÖNDER. Ni alla vet ju, varför kan ni inte bara finnas där för mig när jag behöver er som mest. Jag behöver bara lite grann.

2 kommentarer :

Helena sa...

AH SHIT TJEJEN! Jag vill ju bara utan att känna dig överhuvudtaget ta speedwayen hem till dig och krama sönder dig! Crushar hårt på dig bara så du vet, men inte fan hjälper en massa ansiktslösa nätvänner när man vill ha hud ..

emilie anna evelina sa...

hihi vad gulligt. jag tycker det är fint med kommentarer iallafall. fina kommentarer. det gör mig lite gladare.