fredag 8 juli 2011

ni är fina


Jag har fått två fina mail de senaste dagarna. Så fina att jag fick hjärtkramp för nu vet jag, nu vet jag att det finns bra människor. Tack så himla mycket för de fina mailen. Blev helt tårögd när jag läste båda. Ni fick mig att besegra en liten del av kriget i bröstet. När jag får höra något fint vet jag inte riktigt vad jag ska svara. Kan bara säga tack. Och komma ihåg att jag förtjänar något bra någon dag. Förtjänar att må bra någon dag.

Känner att jag har gjort att den här helgen blir mer jobbig än vanligt. Känner mig sjuk och tung i kroppen. Ska man orka. Ska man. Vad svarar man på när någon frågar på morgonen om jag är ledsen. Vet inte. Vet faktiskt inte.

2 kommentarer :

Erik Mörner sa...

Jag tappar andan lite, läser din blogg och kan inte låta bli att bli lite kär. Hur kommer det sig?

emilie anna evelina sa...

det har jag ingen aning om! :D