måndag 18 juli 2011

vad betyder jag

Jag vet inte vad det betyder. Jag vet inte vad jag betyder. Förmodligen ingenting. Men det gör nog inte så mycket för jag har skrattat i helgen och haft det bra. Jag har träffat så många bra människor. Igårkväll i slottsskogen var fantastisk tillsammans med Linnéa, Emma och hennes pojkvän. Så himla bra människor. Och sen alla bra människor på svartklubbarna. Gav mig allt det där jag borde fått för längesedan av alla andra som bara övergav mig. Alla orden som ni borde sagt till mig. Alla orden som jag skulle få säga till er.

Tre dagar kvar till Östersund och vilan. Om jag bara kunde få sova så att jag kan komma igång med veckan och allt som måste göras. Och jag sålde en bild från utställningen i fredags. Små bra saker som kanske kan få mig att komma i gång med mitt liv igen. Jag funderar seriöst på att åka till Seven Eleven vid Vasaplatsen för jag är så jävla sugen på chips att det gör ont i hjärtat.

Inga kommentarer :