fredag 30 september 2011

bra jobbat telia

Hej Telia! Det är jag igen! Jag som klagar på "Instabil och långsam uppkoppling". Ni har på er hemsida lite tips för att fixa det. Man ska bland annat ladda ner senaste programvaran och ett uppkopplingsprogram. Problemet är ju dock att nätet är instabilt och långsamt. Helt plötsligt kan det kopplas ner. Då får man börja om och försöka ladda ner igen. NU är det 25 timmar kvar tills den senaste programvaran är hemma. Uppkopplingsprogrammet tar nog lika länge det.

Har jag tur så kanske jag kan lyssna på en spotifylåt om ca 25 timmar (nä nu är det faktiskt bara 13 timmar!). Rätt komiskt att det ingick tre månaders gratis spotify premium men man kan inte ens lyssna på spotify för det går så långsamt. Ska säga upp det här bredbandet så fort det bara går. Sedan ska jag aldrig, aldrig, ALDRIG mer ha något med telia att göra igen.

Inga kommentarer :