torsdag 15 september 2011

jag hatälskar dig

jag hatar dig jag älskar dig jag hatar dig jag älskar dig jag hatar dig jag älskar dig jag hatar dig jag älskar dig jag hatar dig jag älskar dig jag hatar dig jag älskar dig jag hatar dig jag älskar dig jag hatar dig jag älskar dig jag hatar dig jag älskar dig jag hatar dig jag älskar dig jag hatar dig jag älskar dig jag hatar dig jag älskar dig jag hatar dig jag älskar dig jag hatar dig jag älskar dig jag hatar dig jag älskar dig jag hatar dig jag älskar dig jag hatar dig jag älskar dig jag hatar dig jag älskar dig jag hatar dig jag älskar dig jag hatar dig jag älskar dig jag hatar dig jag älskar dig jag hatar dig jag älskar dig jag hatar dig jag älskar dig jag hatar dig jag älskar dig jag hatar dig jag älskar dig jag hatar dig jag älskar dig jag hatar dig jag älskar dig jag hatar dig jag älskar dig jag hatar dig jag älskar dig jag hatar dig jag älskar dig jag hatar dig jag älskar dig jag hatar dig jag älskar dig jag hatar dig jag älskar dig jag hatar dig jag älskar dig jag hatar dig jag älskar dig jag hatar dig jag älskar dig jag hatar dig jag älskar dig jag hatar dig jag älskar dig jag hatar dig jag älskar dig jag hatar dig jag älskar dig jag hatar dig jag älskar dig jag hatar dig jag älskar dig jag hatar dig jag älskar dig jag hatar dig jag älskar dig

Inga kommentarer :