fredag 28 oktober 2011

berre

Hej hej hallå dagboken. Jag har haft jättemycket ångest i veckan men det är okej för jag hade kul igår. Dock tappade jag min plånbok eller så stal någon den. Jag vet inte riktigt. Jag är väldigt tankspridd nu förtiden. Jag är väldigt glad över att en av mina systrar hälsar på i Göteborg snart och att mamma och pappa kommer hit i december. Men framför allt är jag så himla glad över att jag köpt flygbiljett till Berlin nu. Ska bli så himla fint att hänga med Gabrielle. Det var så längesen jag var i Berlin sist. Nu är det snart helg. Jag kan inte göra ett skit eftersom jag inte har något bankkort. Såg framemot att dricka dr pepper, äta chips och kolla dawsons creek hela helgen.

Och du. Förlåt.
Det är inte meningen att göra såhär mot dig.
Men jag vet inte hur man gör.
Hur man är människa.

Inga kommentarer :