torsdag 24 november 2011

orkar inte.

Sitter här och är förbannad över spårvagnsbötern jag fick igår. Okej jag får väl skylla mig själv. Känns bara så dumt. Jag betalar verkligen ALLTID och denna månad hade jag inte råd med busskort. De gånger jag åkt har jag skickat sms eller promenerat. Nu var givetvis alla pengarna på mobilen slut (ja hej jag är den enda i världen som fortfarande har kontantkort). Jag tänkte "okej men en hållplats borde väl gå, det är ju så jävla kallt". Så jag åkte från Wavrinskys Plats till Doktor Fries torg. De som bor här vet hur jävla kort bit det är. Men ja naturligtvis hoppar det på tre stycken civila kontrollanter och så får jag åter igen leva på vatten och bröd. Grinade i sängen när jag kom hem för jag var så jävla trött på allt.

Men men. Så går det.

Läste precis Faktum också. "Så skapar panelen sitt ljus i mörkret". Dom har frågat fem olika personer som berättar vad dom gör för att skapa ljus i mörkret nu i vinter. Alla var seriösa och sa saker som att åk utomlands, tänd massa ljus, träna och ät nyttigt osv. En person säger dock att man ska fejka att man är självmordsbenägen och ta sig in på psyket i Malmö för att få gratis ljusterapi tillsammans med folk som är självmordsbenägna på riktigt? Haha. Den bruden är ju bara helt sjukt jävla störd. Hon är väl antagligen inte seriös men det var ju inte roligt nånstans. Hehe. Ska bli inlagd och försöka roffa åt mig ljusterapi för jag har inte råd med två veckors semester i Miami... Skitsamma om det finns typ 10 jävla psykvårdsplatser i hela jävla Sverige. ÅH.

Inga kommentarer :