onsdag 22 februari 2012

det som händer i mitt liv

Och nu har jag packat ner hela mitt liv i kartonger. Igen. Jag hatar att flytta. Jag kommer gråta när jag ska lämna ifrån mig mina nycklar för jag älskar Guldheden så himla mycket.

Och fjärilarna i magen.

Och jag läser en fotokurs. Det är roligt men ändå jobbigt.

Och jag har er och jag behöver nog inga andra i mitt liv just nu.

Och det här med längtan.

Och jag tog bort min facebook för flera veckor sen. Det är så otroligt skönt men lite tråkigt att man tappar kontakten med folk. Jag har en telefon om någon vill umgås osv.

Och det slog mig precis att jag inte snusat sedan början av november tror jag (kan till och med vara slutet av oktober). Jag känner mig så jävla duktig. Jag har typ rökt max 7 festcigg också. Intressant information.

Och nu ska jag titta på Virgin Suicides och dricka coca cola.



Så nu vet ni vad som händer i mitt liv om det är någon som vill veta.

2 kommentarer :

catarina sa...

hugs for you :)

(i always read what you write)

emilie anna evelina sa...

oh thank you :)