söndag 26 februari 2012

flashback vet allt

Det bästa svaret på relationsproblem hittar man på flashback: "Det absolut viktigaste är att du slutar använda fetstil till att börja med. Resten löser sig." Den bästa medicinen mot söndagsångest: amerikansk blasköl som S lämnat i kylen.

Nu har jag flyttat. I fredags blev jag full. I fredags blev jag arg. I fredags blev jag sur. I fredags blev jag ledsen. I fredags blev jag upprörd. I fredags blev jag uppgiven. I fredags blev jag lycklig. I fredags blev jag glad. Jag träffade så många bra människor. Jag träffade så många dåliga människor. Ni gjorde mig så glad. Ni gjorde mig så ledsen. L, K och E. Ni är så himla bra. Tänk att jag får ha er i mitt liv. Och sen somnade jag på bussen. Jag vaknade på madrassen på golvet med kläderna på.

Inga kommentarer :