onsdag 15 juni 2016

Fotbolls-EM


Det enda jag gör om dagarna nu fram till jag ska börja jobba är att kolla på alla EM-matcher (missade dock Spaniens till förmån för parkhäng innan Sverige-matchen) och spelar Fallout och Witcher 3, Man ska väl passa på. Jag har även kollat alla E3-konferenser med hopp om att Red Dead Redemption 2 eller en remaster ska komma men icke sa nicke. Däremot presenterade Hideo Koijma en extremt fin trailer från hans kommande spel Death Stranding med Norman Reedus i huvudrollen. Resident Evil 7 presenterades också och jag körde igenom demot häromdagen. Vet inte riktigt hur jag ställer mig till det... så otroligt kort demo och känns mer som något av en PT-kopia än ett Resident Evil. Hoppas VERKLIGEN på att de kommer gå tillbaka till skräckgenren i alla fall (vilket det verkar som).. de senaste spelen har ju mest varit pang pang.

OBS. Jag är absolut INTE en Sverigedemokrat (angående bilden ovanför) - utan bara extremt pepp på Sveriges matcher i EM.

Inga kommentarer :