fredag 3 juni 2016

Absinth

Solen skiner ute men jag sitter inne. Och det renoveras i hela trapphuset så hela rummet skakar av borrljud. Vet inte riktigt vad jag ska skriva... jag kan typ inte skriva längre. Jag sitter och försöker formulera mig men jag tappar alla ord och meningar. Detsamma gäller med fotandet. Jag håller i kameran men får typ panik och tänker "jag vet inte hur man fotograferar längre?". Det kan visserligen hänga ihop med självförtroendet och självkänslan som aldrig varit sämre ungefär. På bara några månader (oktober-januari var så otroligt peppande och inspirerande för mitt självförtroende pga att jag hade världens bästa jobb) ligger det på botten åter igen. Antar att det kommer tillbaka. Dessutom har jag sådana jävla problem att få till koderna här på blogspot så att layouten blir fin. Jobbar på det. Det ska bli exakt så jag vill ha det. Ovanför är för övrigt en bild på en fin flaska absinth jag fick av en vän på min födelsedagsfest förra helgen. JAG ÄLSKAR att det är Van Gogh på flaskan.

Inga kommentarer :